آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی به نقل از (tines.ir - تاینی)

آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی به نقل از (tines.ir - تاینی).


آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،برترین

ویدئو آموزشی درباره: آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری هبلکس اردکان، در ساعات ابتدای روز سه‌شنبه، اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید رئیسی و همراهان صادر شد که طبق آن روز چهارشنبه ۲

خرداد ماه در کل کشور تعطیل رسمی اعلام شد.

حال سوال کارگران مشمول قانون کار این است که آیا این تعطیلی شامل حال‌شان می‌شود یا فقط مختص کارمندان دولت و نهادهای دولتی‌ست؟

تعطیلات کارگران در قانون کار به صراحت مشخص شده است؛ ماده ۶۳ قانون کار می‌گوید « علاوه بر تعطیلات رسمی کشور روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزء تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌آید».

بنابراین براساس این بند قانونی، کارگران مشمول قانون کار در تمام تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و از آنجاییکه چهارشنبه دوم خرداد، تعطیل رسمی اعلام شده، تمام کارگران مشمول تعطیلی این روز می‌شوند.

با این حساب، اگر کارفرمایی به دلیل ماهیت کار از کارگران خود بخواهد که دوم خرداد را سر کار حاضر باشند، باید به آن‌ها «تعطیل‌کاری» پرداخت کند که به معنای ۴۰ درصد بیشتر از مزد روزانه و معمول کارگر است.

۲۲۳۲۲۵

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی با کد تخفبف (hash-666ed0675568b) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " آیا کارگران چهارشنبه، ۲ خرداد تعطیل‌اند؟/ اعلام جزییات - tines.ir - تاینی " .